Romualdas M.: Perku iš… savęs

laughBig

Prieš savaitę kilo mintis pažaisti… pačiam su savimi ir su savo šeima. Žaidimas neįmantrus, sugalvotas mano paties. Itin rimtiems ponams jis, tikriausiai, pasirodys keistas ar net kvailas, bet man jis kol kas visai patiko.

Kas tai per idėja? Kažkada seniai, berods Jysk parduotuvėje, pamačiau nebrangią, akiai patrauklią taupyklę [iš esmės – paprastą skardinę su “urna” monetoms mesti dangtelyje], kurią nusipirkau ir ji jau guli namuose bene porą metų. Ir va dabar sumaniau ją panaudoti. Esu didelis kavos gurmanas, kava mano kasdienybe tapo nuo 20 metų amžiaus, o jos vidutiniškai išgeriu 4-5 puodelius per dieną. Pusę mėnesio normos paprastai išgeriu namuose, bet toks jau tas mano charakteris [o gal giliai įaugęs įprotis?], kad kur kas labiau kavą mėgstu gerti bariukuose ir kavinukėse. Tiesa, ne visos kavos formos man patinka, beveik negeriu automatų pilstomos kavos, nemėgstu Latte putų, nors šiaip balta kava paskutiniais metai sudaro apie 70 procentu viso raciono.

laugh1small

 laugh_1635460iŽinia, baruose už kavą permokame smarkiai: tas pats puodelis kokiame nors viešojo maitinimo taške kainuoja apie 3,5-4 litus, o namuose jo kaina būtų…. dar nežinau, bet jau greitai sužinosiu. Sąlyginai įkainavome vieną kavos puodelį namų sąlygomis vienu litu. Nusipirkome kilogramą kavos ir… dabar, kai geriame ją, iš anksto susimokame sau – į taupyklę. :))

Kilogramo kainą [keturių pakelių po 250 gr.], suprantama, žinome.

Įdomu kiek surinksime įplaukų iš savęs kilogramui pasibaigus. Ir koks bus pelnas. depositphotos_1686794-Smile-Laugh

6 responses to this post.

  1. Posted by Jolita on 2013.02.27 at 18:40

    Tikrai butu idomu suzinoti kiek susimokesi pats sau uz savo isgerta kava namuose 🙂
    As taip pat didele kavos myletoja, kava visada perku “Skiro” parduotuvytese sveriama. Ne tik delto, kad matau/galiu uzuosti ka perku, is kokios salies, skrudinimo laipsni, pasirinkti pagal kaina, bet galiu kontroliuoti ir kieki, jei kartais pritrukciau pinigeliu visada galiu nusipirkti mazesni kieki.Megstu labiau gerti kavinukese, bet neturiu tokiu galimybiu (finansiniu), nes man ten per brangu…Taip pat retai geriu is automatu, man tokia kava per silpna. O paskaiciuot kiek kainuotu puodelis kavos virtos namuose, rodos ir man vertetu, tiksliau butu idomu kiek permokam uz kavyte kavinese….

    Atsakyti

    • Na aš nesistačiau jokio tikslo suskaičiuoti tikslią namų kavos puodelio kainą. Tą galima padaryti labai operatyviai ir pakankamai tiksliai – no problems. 😀 Bet paprasčiausiai visai faina pasidaryti tokį ne visai tikslų eksperimentą, nes jo gale tarsi randi pinigų dar brangesniai kavai. Jau šiandiena, iš atminties, žinau, kad taupyklėje guli 10 litų, o kavos nugerta vizualiai – dar nedaug. Žaidimukas ir tiek.

      Atsakyti

  2. Posted by zita on 2013.02.28 at 13:32

    Tikrai įdomus “žaidimukas” ir būdas taupyti…Reikės ir man pabandyti…

    Atsakyti

  3. Priminė dėžutes keikūnams, kurias pastato kontorose ir į kurias už kiekvieną necenzūrinį žodį reikia įmesti po sutartą sumą. Sako, verta. Mėnesio gale susidaro nemenka sumelė, arba sumažėja besikeikiančiųjų. 🙂

    Atsakyti

  4. Posted by Gražina on 2013.03.03 at 19:11

    Tikrai puikus žaidimukas.Mes net nesusimąstom kiek išmėtom vėjais, nes atrodo smulkmena.Man reikėtų maršrutinio pravažiavimo pinigėlius pataupyti ir pratintis prie viešo transporto, nes važiuoju už 36cnt talonėlį, bet kai reikia į klinikas, tai net nepajaučiu, kaip nulekiu su maršrutiniu.Jei ilgiau tenka laukti autobuso, tai ir vėl nuvažiuoju maršrutiniu. Manau, kad sutaupyčiau nemažai.

    Atsakyti

    • Be abejo, Gražina, tai tik žaidimukas. Bet labai buvau nustebintas, kai keli Delfi Pilietis komentatoriai to nesugebėjo suprasti ir kai kurie iš jų pamanė, kad aš nesugebu nustatyti puodelio savikainos, todėl ėmėsi mane konsultuoti kaip tai reikėtų daryti. 😀 😀

      Atsakyti

Parašykite komentarą

