R.Matelis: Moraliai apsinuoginęs Kęstutis Masiulis man savotiškai patinka

Viliuosi, jog skaitytojas puikiai supras, kad žodį „patinka“ tarsi turėjau rašyti kabutėse. Nes žavėtis tuo, kas to nevertas, šiaip jau niekada nesugebu. Žavesio čia tik tiek, kad dar ir dar kartą pasimato kas kokiomis mintimis, viltimis ir lūkesčiai gyvena. O išeinant iš to ir, kad nei minutei neklydau, manydamas, kad TS LKD partijai, bent kol joje dominuoja tokios personos kaip Masiulis ar Kubilius, ne vieta politinėje scenoje. Tiesa, ši partija turi tam tikrą „talentą“, todėl, būdamas realistu, manau, kad jie dar ilgai ragais ir nagais brausis į seimo valdančiąsias koalicijas. Visgi vis labiau ryškėja ir antroji vizija: su tokiais žmonėmis šios partijos viltys bus bergždžios.

Bet ne apie pačią partiją prisėdau rašyti. Pakaks ir vieno jų stratego – Kęstučio Masiulio. Šis žmogus man būtų visai neįdomus, tačiau užkabino jo straipsnis Lietuvos jaunimas nedirbs agurkėlių fabrikuose, atspausdintas Delfi. Nes čia be jokios lupos pasimatė kas yra kas seimo dešiniųjų stovykloje. Neskaičiusiems, siūlyčiau pradžioje perskaityti jį nuo pradžios iki galo, nes jis neilgas, bet mąstančiam žmogui labai informatyvus. Dvelkiantis gal neapykanta paprastam žmogui arba absoliučiu nesusigaudymų gyvenimo realijose, parodantis šio profesoriaus požiūrį į šiandiena egzistuojančią socialinę atskirtį tarp mūsų tautiečių ir jo siekius tai tik didinti.

Pavartykime šio piliečio mintis papunkčiui. Štai pirmasis sakinys – „Viktoras Uspaskichas ir Algirdas Butkevičius nesugeba mąstyti strategiškai, matyti sisteminių problemų ir brėžti ilgalaikių tikslų. <…> V. Uspaskichas, sako, kad pirmenybę reikia suteikti maisto ir plataus vartojimo prekių gamybai, kur bus sukuriama daug darbo vietų. <…> Tokia politika, tai tėra trumpalaikiai ir abejotini metodai.“

Štai taip… Konservatorių žvaigždutė K.Masiulis nemano, kad Lietuvoje reikėtų sukurti daug darbo vietų ir tokius siekius laiko trumpalaikiais, o „naujadaras“ generuojanti ekonomika – nesuprantamas. Tarkime, kad esu mažai susigaudantis žmogus ir bandydamas išsiaiškinti kame čia reikalas, kreipiuosi į Tarptautinių žodžių žodyną. Čia žodis „GENERUOJANTIS“ nebelieka paslaptimi… Generuoti, pasirodo reiškia: gimdyti, gaminti, kurti,  o iš to paaiškėja, kad generuojanti ekonomika yra ne kas kita, o kurianti ekonomika. Atrodytų normalus tikslas. Bet ne K.Masiuliui. Jis mano, kad kurianti ekonomika ir joje, galimai 1100 Lt alga netenkins Lietuvos jaunimo. Šioje vietoje man pasirodo, kad gal profesorius kalba ne apie Lietuvos jaunimą, o mintyse turi savo vaikus, ar jų bičiulius. Tada gal ir taip, nors nevertėtų ignoruoti senos lietuvių liaudies patarlės, kad „nespjauk į šulinį, nes gali tekti iš jo gerti“. Tačiau nebūdamas orakulu, nesigilinsiu į masiulių jaunimo perspektyvas, o žvelgiu toliau ką paisto  rašliavos autorius… Matau, jo susižavėjimo sulaukė į Lietuvą perkeliamas „Danske“ banko paslaugų centras su 300 darbo vietų. <…> šios darbo vietos bus gerai apmokamos, dirbantys specialistai nuolat tobulės ir turės aukštai kvalifikacijai reikalingų žinių, o jų sukuriamas produktas turės aukštą pridėtinę vertę. Mat kaip… Tikėtina, kad tikrai „Danske“ bankas negamins jokios produkcijos ir vartysis tik finansinėse manipuliacijose. Iš tikro trijų šimtų darbo vietų turėtų pakakti vienai ar kelioms šios politinės negalios lyderių šeimoms, tačiau ar apie jas kalba Viktoras Uspaskich? Šiuo rašiniu nesiimu spėlioti ar V.Uspaskich iš tikro sieks įgyvendinti pažadus, tačiau jo kalbos labai racionalios ir įkvepiančios. Nes jis kalba apie visą Lietuvą, o jei taip, tada tie 300 vietų yra nulis. Tuo tarpu Masiuliui, panašu, visai ir neįdomi tauta. Jam, regis, pakanka savam „chore“ paniurnėti, kad jie ir tik jie yra tikroji Lietuva ir nebalsuojantys už TS yra ne kas kita, o Lietuvos priešai… Bet akivaizdžiai pamiršta, kad ir visi kiti lietuviai nėra dėmesio neverti menkystos. Ir, kad LR Konstitucija, kuri nustato, kad Lietuva turi būti visiems žmonėms vienodai teisinga šalis, nėra praeities atgyvena.

Man, kaip neturinčiam profesoriaus laipsnio, tarsi turėtų būti nepatogu mokinti tokio rango pilietį.  Tačiau, nors ir manydamas, kad šis ponas niekada neskaitys mano šio rašinuko, vis tik leisiu sau įsivaizduoti, kad mokinu jį ekonomikos pradžiamokslio. Taigi, ponas Kęstuti, dar kartą sugrįždamas prie jūsų rašliavos, imu kitą sakinuką… Kokia ironija –  jums taip nepasisekė, kad tėvai jus pakrikštijo tais pačiais, kaip ir jums paranoiškai nepatinkančio Karlo Markso inicialais. Bet jūs taip giliai dėl to nesisielokite, niekas tikrai nemano, kad jūs esate vienodo lygio asmenybės. Tik jei jau norite būti gerbtinas, pabandykite savo raštams pasitelkti bent jau elementariąją aritmetiką. Va, jūs tvirtinate, kad 700 darbuotojų … sukuria 1 proc. Lietuvos BVP. Ir norėtumėte, kad į tai būtų orientuota visa naujosios vyriausybės elgsena? Paskaičiuokime… Pagal šią logiką gaunasi, kad 7000 piliečių sukurtų net 10% BVP? O jei dar padauginsime iš dešimties, tai 70 tūkstančių Lietuvos piliečių sukurs visą 100 procentų Lietuvos Bendrojo vidaus produkto… O visi kiti? Net jei manytume, kad Lietuvoje likę jau tik 2,5 milijono žmonių, tai jie ką, nebereikalingi žmonės? Atmatos, nebeturintys teisės į egzistavimą? Nors ne, aišku, jūs sakysite, kad niekas jiems egzistuoti nedraudžia. Nes visi jie jau ir dabar tik egzistuoja. O tokia situacija yra ne kas kita, o jūsų minima „Sėkminga Andriaus Kubiliaus vyriausybės politika“.

O pabaigai noriu tik pateikti gyvenimo aksiomą: jei žmogus nesibrauna į valstybinę politiką, jam [gal?] ir neprivalu rūpintis savo valstybės piliečių išgyvenimo problemomis. Tačiau tie, kurie sau prisiskiria tautos ganytojo rolę, PRIVALO rūpintis, kad būtų užtikrinta kiekvieno gyventojo prigimtinė ir neatimama teisė į gyvybę. O tai reiškia į maistą, šilumą ir sveikatos apsaugą. Jūsų požiūris į valstybiškumą, per siauras, todėl turėtumėte suprasti, kad esate vertas spręsti tik sau aktualius klausimus. Neapsimetant tautos atstovu.

=======================================

Kai kas dar, susiję su K.Masiuliu…

1. K.Masiulis kreipėsi į teisėsaugą dėl programišių antpuolio – DELFI

2. Seimo narys K. Masiulis teisiamas už Gariūnų turgaus įžeidimą …

Advertisements

30 responses to this post.

  1. Posted by arvydas damijonaitis on 2012.11.13 at 20:33

    Sukčius viktoras,priesaikos laužytojas paksius, socialdemagogas, gazpromo chalui butkė – manau ši trijulė mateliui romualdui patinka?

    Atsakyti

  2. Posted by Eglė Mirončkienė on 2012.11.13 at 20:53

    🙂

    Atsakyti

  3. Posted by Zita on 2012.11.13 at 20:58

    Romualdai pritariu tau 100 procentų. Šie mūsų valdantieji, turiu omeny visų partijų atstovai sėdintys Seime, ne tik konservatoriai, yra labai žemo intelekto ir siauro mąstymo.Būdami valdžioje jie rūpinasi tik “savo” žmonėmis, o visi kiti jiems nerūpi. Tačiau, kaip parodė rinkimai, mūsų žmonės gyvena labai gerai, nieko keisti nenori, kiekvienas stengiasi išvyventi apeidamas įstatymus, išvengdamas mokesčių ir t.t. Jeigu žmonėms viskas gerai tai ko mes stebimės?
    Romualdai labai gerai išanalizavai šį straipsnį. Sėkmės tau.

    Atsakyti

    • Posted by Raimonda on 2012.11.13 at 21:04

      Labas vakaras, negaliu prisijungti į tavo Facebook nes nuoroda po pirmo prisijungimo tapo neaktyvi,tai parašysiu savo nuomonę komentaruose.
      1. Mintys straipsnyje dėstomos logiškai ir suprantamai skaitytojui.
      2. Pasirinkta tema aktuali daugeliui, nes demagogai “užkniso juodai”. Daug kalba, mažai dirba, manyčiau, kad net nebežino kaip išeiti iš susidariusios situacijos, bet rimtais veidais posrtingauja nesąmones, beje straipsnio pagrindinis veikėjas šiuo atveju labai gerai tavo charakterizuojamas.
      3. Manyčiau, kad reikėtų pataisyti straipsnio stilių ir – pirmyn.

      Atsakyti

  4. Posted by Rimanta on 2012.11.13 at 21:21

    Pilnai sutinku su Jumis. Koktu ir klausyti , kaip jie mulkina liaudi savo demagogijomis. Nezinau, kas slypi po naujai isrinktaisiais, bet tikiu, kad bent jau ju galvose neklaidzioja krizes virusas. O tai jau gali reiksti ir zingsni i sviesesni rytoju 🙂

    Atsakyti

  5. Posted by Audronis on 2012.11.13 at 21:23

    Skaitant pono K.Masiulio “rašinukus” man dažnokai susidaro įspūdis, kad jie rašomi ne tam, kad žmogui kilo kažkokia svarbi mintis ir jis nori pasidalinti ją su skaitytojais, o tam kad jam reikia kažkur užsidėti “paukščiuką”. Todėl dažniausiai, mano nuomone, jie būna žemoko lygio, ir todėl, matyt, kokybę bandoma kompensuoti kiekybe. Ne išimtis ir šis, aukščiau minimas jo “kūrinys”. Visi be išimties pono K.Masiulio “rašiniai”, pasirodantys “Delfije” būna gausiai komentuojami, deja didžioji komentarų dalis būna, švelniai tariant, kritiški – kartais net gaila žmogaus pasidaro. Sprendžiant iš to, kad “rašinių” kokybė pamažu prastėja, darytina išvada, kad darbas seime profesoriui ne į naudą. Deja žmogus išrinktas dar vienai kadencijai, tai tikriausiai sulauksime ir tikrų “šedevrų”.
    Be je, aš pats turiu tokią nuostatą, kad komentarų Delfije rašyti nereikia, bet kai perskaitau pono K.Masiulio “rašinuką” – nesusilaikau neparašęs. Gal tai kas nors užkrečiamo? Juk Kašpirovskis sugebėjo “gydyti” ir be tiesioginio kontakto…

    Atsakyti

    • Pralinksminai, Audroni. 😀 😀 Bet nemanau, kad K.M. verta bandyti sieti su Kašpirovskiu. Nes anas bent silpniesiems teigiamą poveikį darė, o Masliulis, spėju, patinka tik sirguliuojantiems didybės manija.

      Atsakyti

  6. Posted by zita on 2012.11.13 at 22:20

    Visiškai sutinku,kad K.Masiuliui 300 – tai visa Lietuva…Bet gi ne tik reikia Lietuvai gerai mokėti Bankuose pinigėlius skaičiuoti,bet galų gale ir tuos pačius agurkėlius į stiklainius grūsti ir karves kažkam gi reikia melžti , ir duoną kepti…Tik norėtųsi,kad ir šis darbas būtų įvertintas ir gerai apmokestintas(nors pradžiai ir 1100 lt.).
    “Negi geras ir sėkmingas prieš kelis metus suformuotas Lietuvos siekis ekonomiką orientuoti į aukštųjų technologijų plėtrą bus atšauktas…” rašo K.Masiulis. Ne , o kam gi jį atšaukti??? Jis jau tuos keletą metų sėkmingai suformuotas tegul ir toliau lieka tuo geru ir sėkmingu suformulatu…

    Atsakyti

  7. Posted by Algiukas on 2012.11.13 at 22:57

    Kodėl taip gražiai šypsosi Masiulis?- Mat jį glosto šėtoniukas, vis savo uodegos palaukeliais pakutena jo krikščioniškus rietus, tai ir šviečia jo palaiminta katalikiška šypsena.

    Atsakyti

  8. Posted by Liudas Vedeckis on 2012.11.13 at 23:57

    Labai puikus straipsnis, tik per minkštas kubiliniams. Jie būdami valdžioje viską darė,kad žmonėms būtų kuo blogiau, o kad žmonės neprotestuotų-į juos šaudė, pastiprinimui nusipirko ir patrankas, o gal ir malūnsparnius-tai tikri ekonomikos ir valstybės valdymo strategai – taip sunaikinta Lietuva – jie seniai turėjo būti kalėjime, kaip ir Kubiliaus patarėjas Radviliškio meras Antanas Čepononis (dabar, rodos, paleistas už užstatą).Jiems vis reikia priminti kaip jie sunaikino, kaip Lietuvą pardavė Viljamsams ir t.t.

    Atsakyti

  9. Posted by Henrikas on 2012.11.14 at 08:42

    TS-LKD : A. Kubilius
    A. Kubilius patologiškai nekenčia paprastų Lietuvos gyventojų, jaučia begalinį malonumą kai ką nors blogo jiems pavyksta padaryti. Kubilius faktiškai yra ne Lietuvos premjeras, o okupacinio rėžimo vadeiva, kurį už virvutės tampo tarptautinė mafija. Ginsi Kubilių, ar neginsi – tas pats. Juk tai klano marionetė, premjeras be stuburo ir politinis impotentas. Juk jis, kaip ir prezidentė, Kirkilas,…, “stumia” Lietuvai visai nereikalingą ir net labai žalingą VAE projektą. Juk tai daroma Lietuvą valdančio klanelio, tarptautinio klano paliepimu. Juk taip vykdomas Harvardo planas – naikinama Lietuvos valstybė. Klano įsakymu Lietuva ir vėl bus apvogta savų vagių rankomis. “Snoro” banko bankrote – aferoje vis nenusistatoma žala iš mokesčių mokėtojų kišenių – ar 0,5 ar 7 milijardai? Kai tuo tarpu ištisus 20 metų Rainoldij Šarkin dėka visi užsieniniai bankai Lietuvoje plėšė nuo mūsų piliečių po 10 % už palūkanas, kai savose valstybėse negalėjo daugiau imti nei 3%!!! Tai paskaičiuokite, kiek milijardų buvo „legaliai“ išplėšta iš mūsų kišenių ir išvežta iš Lietuvos?!
    Valdančiąją Tėvynės sąjungą-Lietuvos krikščionis demokratus kaip padariusią daugiausiai žalos įvardijo 40,6 % didžiųjų Lietuvos miestų gyventojų, opozicinę Lietuvos socialdemokratų partiją – 26,6 %, rodo savaitraščio “Veidas” pirmadienį skelbiama apklausa.
    Andrius Kubilius; 1992m. – Seimo narys; 1999-2000m ir nuo 2008m. – Premjeras
    Aktyviai rėmė V.Landsbergio ir G.Vagnoriaus avantiūras griaunant šalį neatsiklausus Tautos. Pats asmeniškai padėjo įvykti „Williams“ aferai ir rėmė G.Kirkilą, bei kartu įvykdė LEO LT aferą. Aktyviai dalyvavo uždarant veikiančią ir kokybišką Ignalinos AE, sujaukė visą šalies finansų sistemą ir prisidėjo prie „valstybininkų“ klano egzistavimo.
    Lietuvos krikščionių demokratų partijos frakcijoje iš 45 narių yra 5 milijonieriai, kurių bendras turtas viršija 33 milijonus litų.
    Kodėl prie Kubiliaus per 3 metus valstybės skola išaugo nuo 17 milijardų iki 50 milijardų?
    Kodėl prie Kubiliaus per 2 metus iš darbo rinkos dingo 250 tūkst. dirbančiųjų, o dabar atsistatė apie 40 tūkst (darbo ir soc. tyrimų institutas)?
    Kodėl prie Kubiliaus Rytų Lietuvoje nesilaikoma Lietuvių kalbos, Švietimo, Darbo kodekso, kitų įstatymų? Kodėl nevykdomi teismų sprendimai?
    Kodėl prie Kubiliaus MMA 800 litų, o įmonių pelnas 2010 m. 5, 3 milijardo (statistikos departamentas)? Jei MMA būtų 1000, įmonių pelnas būtų 4.8 milijardo. Daug pelno investuota Baltarusijoje. Ar tai gerai?
    Kodėl p. A. Kubilius socialdemokratams taip lengvai atleido didžiausią amžiaus aferą su LEO LT, kurios kaina – apie 3 milijardai iš valstybės ir žmonių pavogtų litų, lieka neatsakytu klausimu.
    Ką valdantieji konservatoriai per 4 metus padarė Abonento, Pociūno, CŽV kalėjimo, Darbo partijos, Garliavos bylose?
    TS – LKD “stumė” VAE projektą. Svarbiausia – nuo Rusijos būtume pilnai priklausomi. Nes, nežiūrint į elektros kainas po 10 metų, nežiūrint į branduolinio kuro kainas, nežiūrint, kad nemokama uždaryti net senos IAE, o jau norima “statyti” naują VAE, “Hitachi“ branduolinis reaktorius yra per daug galingas (1350 MW), kurį rezervuoti avarijos arba remonto metu galima tik Rusijos elektrinėmis. O Kruonio hidroakumuliacinė elektrinė šiuo metu gali rezervuoti tik apie 800 MW galingumo.
    Be jokio referendumo, tylomis 2002 metais (socdemų vyriausybė) buvo pasirašyta mūsų savanoriško prisijungimo prie Rusijos elektros tinklo tinklo BRELL (Baltarusija-Rusija-Estija-Latvija-Lietuva) sutartis.

    Pagalvokite, ar reikalingos tos problemos ir milžiniškos skolos mums ir ateities kartoms?
    Pasirinkti turime mes: žali žmogui nepavojingi sprendimai ar atominiai monstrai. Atominė elektrinė reikš milžiniškus, milijardinius finansinius įsipareigojimus visai visuomenei ir ekologines grėsmes, kurios, deja, pasaulyje pasitvirtino jau ne kartą. Tarptautinė atominė energetikos agentūra prognozuoja, kad 2050 metais atominės energetikos dalis bendrame pasalio energijos balanse bus 2,7 proc. Branduolinė industrija miršta. Atominė energetika – mažiausiai darbo vietų kurianti energetikos rūšis. Šiandienos Lietuvos bėda – ne elektros stygius, o masinė emigracija dėl nedarbo ir skurdo. Šiandieninė aktualija AE – vis rišama su realia Lietuvos nepriklausomybe nuo „Ivano vanzdžio“. O radioaktyvusis kuras iš kur? Iš ten pat – iš Rusijos. Ir nėra ko pudruoti akių Ševaldino kyšiais. Lietuva turi Žemaitijos terminių vandenų resursus 100 metų!!! Ir jokio vamzdžio mums nerekia. Ši alternatyvi energija intensyviai slepiama nuo Tautos. Maža to – ji netgi žlugdoma, nors ją remia ES. Jau nekalbant apie tokius Lietuvos ekonomikai „ekonomiškus“ sprendimus, kaip „Mažeikių naftos“ pardavimą per JAV „Williamsą“ Rusijos „Brudnui“, o iš jų Lenkijai. Ar vėjo jėgainių parko pardavimą Rusijai. T. y. Strateginių energetinių objektų pardavimą buvusiems okupantams?!

    Kaip suprasti profesoriaus Vytauto Landsbergio abejingą poziciją posėdžiaujant ES parlamente kartu su V.Uspaskichui žinant, kad jis tampriai susijęs su Rusijos užsienio žvalgybos tarnyba.
    Mes esame NATO nariai, tačiau iškyla kitas klausimas – jeigu mes esame partneriai, kodėl Amerikos žvalgyba verbuoja mūsų piliečius? Jeigu mes tai darytume JAV, tai amerikonai nebūtų laimingi. Kitas niuansas – kodėl tie dvigubi agentai pas mus tampa saugumo viršininkais, ir paskui sukuria tam tikras struktūras. 1998 m. M.Laurinkus, būdamas V.Landsbergio partijos pirmininko pavaduotoju, pastarojo yra deleguojamas į VSD vadovus. Jį į VSD šefus delegavo ne V.Adamkus, nes jis čia nieko nepažinojo, bet V.Landsbergis. Po to M.Laurinkus pats „valstybininkų“ rupore „Lietuvos ryte“ prisipažino, kad jie sukūrė organizaciją, kurią vėliau imta vadinti „valstybininkų“ klanu. Tai kodėl V.Landsbergis savo laiku leido taip įsigalėti vienam pagrindinių „valstybininkų“ veikėjui Albinui Januškai? Šiai organizacijai vadovauja keli žmonės, ne visi yra viešumoje, keletas visą laiką buvo ir yra šešėlyje. Tačiau „valstybininkai“ niekur nedingo, jie tik persigrupavo.
    Konservatoriai visą laiką žaidė dvigubus žaidimus. Kas liečia „Leo Lt“, tai šio projekto architektas buvo tas pats Albinas Janušką su visu valstybininkų klanu. G.Kirkilas dėl to ir buvo paskirtas premjeru, kad tas ‚Leo Lt“projektas būtų „prastumtas“. Tegul niekas neabejoja, kad „Leo Lt“ kūrime ir jo naudingame šiai šutvei išardyme dalyvavo ir A.Kubilius su savo parankiniu Arvydu Sekmoku. Svarbiausia valstybininkų klanas disponuoja milžiniškom lėšomis ir niekus nedingusia įtaka, juk teisėsauga jų, o Prezidentė tik stebi, bet ar ilgai stebės, anksčiau ar vėliau ji privalės arba visiškai su jais nutraukti ir pereiti į Tautos pusę arba atvirai pradėti dirbti jiems.
    Krašto apsaugos ministrė, konservatorė, R. Juknevičienė 2009.01.16 d. įsakė šaudyti į taikius mitinguotojus, ir nieko „nežinojo“, kad 2012 07 05 d. Lietuvos oro erdvė su Baltarusija (pliušinių meškiukų desantas) tikrai buvo pažeista, t.y. ar lėktuvas su meškiukais į Baltarusiją skrido, ar ne…

    Atsakyti

    • Posted by Pilietė on 2012.11.19 at 12:00

      Puikus R.Matelio straipsnis ir Liudo komentaras. Tema aktuali, reikia kuo daugiau rašyti tuos menkystas demaskuojančių straipsnių. Reikia nuolat priminti tautai jų nusikaltimus.

      Atsakyti

  10. Posted by Rimanta on 2012.11.14 at 10:27

    Norejau issisukti is sios temos labai trumpai, bet nesusilaikiau.
    Nuo pat Lietuvos atkurimo remiau centro ir desniuosius, bet si syki tariau STOP. Pradejau idemiai klausyti, ka jie sneka ir stebeti, ka jie daro.Klausyt jau ne vien protu, bet kartu ir sirdimi.
    Nusiemiau rozinius akinius, pro kuriuos tevynes sajunga-Lietuvos sviesi ateitis ir pamaciau graudziai niuru vaizda.
    Jei as nesutinku su ju persamomis demagogijomis, tai as jau kaip ir TEVYNES isdavike, riboto mastymo, menko issilavinimo.Tebunie, nes lig siol ir as taip maniau.
    Bet tikrai aiskiai supratau, kad pamaciau baisia, paniekinancia,konservatoriu ir liberalu politika eilinio zmogaus atzvilgiu.
    Cia gerb. Matelis paliete profesoriu Masiuli.
    Paklaustas zurnalistu kaip isgyventi zmogui uz 800lt., politikas atsako, kad jis nedirbtu uz tokius pinigus.
    Atsiprasau, brangieji, prijauciantys tokiems politikams..Is pirmo zvilgsnio atrodo, kad tai smulkmena, bet juk is smulkmenu viskas ir susideda.Ir jei profesorius neturi atsakymo i si klausima, tai vargu ar jis ir taip kaip jis mastantys, gali sukurti gerove eiliniam zmogui.
    Neketinu destyti cia visu ju akibrokstu, tik belieka priminti BUMERANGO desni , kuris PAGARBAI , deja, labai tnka.

    Atsakyti

    • Ačiū, Rimanta. Aš rožinius akinius nusiėmiau kur kas anksčiau. Nes visada įsigilinu ar veiksmas blogai atliekamas todėl, kad kitaip buvo neįmanoma, ar todėl, kad kitaip nenorėta.

      Atsakyti

  11. Posted by Ricardas on 2012.11.14 at 10:41

    Gerb.Romualdai,puikus straipsnis,tik reikejo p.Masiuliui priminti zemes reforma,kuria konservatoriai “atsakingai vykde 22metus”taip ir nieko gero neissprende. Nekilnojama turta padare kilnojamu,is vienu ateme kitiems atidave,stai ir visas konservatoriu menas zemes reformoje.Masiuli,kas atlygins padarytus nuostolius?

    Atsakyti

    • Gerb. Ričardai. Kadangi mano paties problemos susije su žemės atgavimu ir šia tema rašau ne taip jau mažai, šį kartą nenorėjau atrodyti kaip “užsiciklinęs” tik vienu klausimu. Nors, tiesą sakant, atleisti už žemgrobystes ir teisingumo išniekinimą nuosavybės atstatyme, nesiruošiu. Vis tik esmė ne nuosavybės atstatyme [nors tai rašyti nėra lengva], o esmė yra konservatorių lyderių NEžmoniškume. Jie tikrai paslapčia įsitikinę, kad tautos bent jau 90 proc. sudaro prasčiokai, kurie neverti gyventi žmoniškai. Prisiminkime koks jų elgesys neįgaliųjų atžvilgiu… Bet kokia parama sutraukta iki “simbolinės” ir praktiškai ligoti žmonės sustumti prie Anapilio vartų. Na gerai, jei jau nebebūtų lėšų saviems šulams mokėti pasakiškas algas. bet yra gi, žinome kokias sumas klojo kad ir Snoro “likvidatoriui” iš anapus Europos. O žmonėms gydyti pinigų nėra. Gydytojams išlaikyti – nėra. TSRS laikais pasakotume kaip juokingą anekdotą, kad atėjo žmogus su širdies liga pas gydytoją, o tas jam išrašė talonėlį po trijų mėnesių… deja, šiandiena tai ne juokinga, tai elementari realybė. Konservatorių fanai Facebooke, nebeturėdami kaip liaupsinti konservų, mala Š**dą, neva, va, Europa kaip aukštai vertina Kubilių… Man tas jo apdovanojimas tolygus kokiai nykštukinei įmonei, kuri pas save ofise pasikabina kito nykštuko padėką ar net “diplomą”. Ne iš Europos turime sužinoti kaip gyvename, Nes čia gyvename mes, o jie žino tik tai, ką jiems p-apaskoja patys konservatoriai… Tiek to, nebetęsiu. Mąstantys viską mato, o kvailiai tik klauso užsimerkę…

      Atsakyti

      • Posted by Rimanta on 2012.11.14 at 11:53

        Tai, kad Europa aukstina Kubiliu- tai musu paciu, slunkiu nuopelnas. Mes arba begame is salies , arba tylime. Ir butent uz tai, kad pas mus vis dar tylu, nors jau esame gerokai prismaugti ir vis dar smaugiami,-stai butent uz tai ir giriamas musu “nepakeiciamas ir nepakartojamas” TEVYNES gelbetojas.Liudniausia tai, kad jis net neslepia , kad paprasti zmones jo nebedomina ir atviru tekstu siulo jiems rinktis gyvenima svetur, bet niekam tai jau nebeidomu.Mums gerai ir to pakanka.Apkerpejom visi, nuzmogejome, nors ir nenorime sau to pripazinti.

      • Posted by Pilietė on 2012.11.19 at 12:06

        Ačiū už tiesą.

    • Rimanta, viskas, ką rašote, teisinga. Abejoju tik viena vieta: aš netikiu, kad ta Europa aukštino Kubilių. Man rodos, kad tai buvo tik mažame ratelyje suformuotas popieriukas ir jis nelabai Europai žinomas. Jis tik dirbtinai išplatintas Lietuvoje, saviems runkeliams “pamaloninti”.

      Atsakyti

  12. Posted by Algimantas on 2012.11.14 at 16:55

    Labai gerai, kad Kubiliaus era jau pasibaigė ir norėtųsi tikėtis, kad naujoji valdžia protingiau elgsis ir netaupys pensininkų ir neįgaliųjų sąskaita. Ir Masiulis ir Kubilius jau parodė savo veidą ir savo sugebėjimus žmonių sąskaita spręsti visas savo problemas, todėl visokiais būdais ir bandė išlikti valdžioje.
    au

    Atsakyti

  13. Posted by Jaujosardas on 2012.11.18 at 15:57

    Romualdai, rašai:”Jūsų požiūris į valstybiškumą, per siauras, todėl turėtumėte suprasti, kad esate vertas spręsti tik sau aktualius klausimus. Neapsimetant tautos atstovu.” O koks tavo požiūris į sukčių, KGB-istą V. Uspaskichą?
    Jis dar dirbdamas sovietiniu “suvirintojų brigadininku” turėjo aukščiausią slaptumo formą ir verbavo darbininkus Piniavoje, dujų perpompavimo stotyje į KGB (žadėdamas aukštesnes pareigas). Po to, remiamas KGB-isto Černomyrdino, kuris jam pervesdavo į sąskaitą babkes, siūlė Uspaskichui nupirkti Lietuvos dujas, naftą, elektrą ir prijungti Lietuvą su Kaliningradu prie matuškos Rusijos. Juk skanus buvo kąsnelis: maitino Maskvą, Leningradą rūkytais kumpiais ir dešromis nors žmonėms likdavo sniečkaus, amb kiaulių kanopos

    Atsakyti

    • Pusvalandį svarsčiau ar atsakinėti į šį komentarą ir vis tik nutariau pabandyti atsakyti. Nors šiaip jau nesu mėgėjas bendrauti su anonimais, nes jie niekada nekelia pasitikėjimo. Kitas dalykas kai anonimu tampama dėl baimės, tačiau ši situacija autoriui Jaujosardas tokia nėra. Tad kam gi taip maskuotis? Tuo labiau, kad keistai šį komentarą priėmė net pati WordPress sistema – visada visi komentarai šiame saite įrašomi be jokio mano patvirtinimo, o šis buvo įrašytas į brukalų [spamo] sąrašą. Na tiek to…
      Man labai įdomu kokią vertę gali turėti mano nuomonė apie V.Uspaskich. Tiesa, dėkingas už man suteiktą progą prisiminti senąją TSRS ir Rusijos istoriją, analizuojant Viktoro Čiornomyrdino biografiją -> http://ru.wikipedia.org/wiki/Черномырдин,_Виктор_Степанович#cite_note-autogenerated1-2 Deja, nei rausdamasis savo atmintyje, nei internete neradau, kad jis kada nors buvo KGB’istas. Kriučkovą tai pamenu. Na, bet vertinant tarybinį laikotarpį, savaime suprantama, kad didieji Maskvos šulai negalėjo apsieiti be kontaktų su KGB. Ir vis tik Čiornomyrdino asmenyje neteko susidaryti blogo, neigiamo veikėjo įvaizdžio. Tuo labiau, jei rasite laiko pasiskaitinėti nuorodą apie jį, jį į viršų kėlė B.Jelcinas, o kiek man žinoma, jis nebuvo lietuvių tautos priešas. Manau, kad tai patvirtintu ir pats V.Landsbergis…
      Neįsiskaudinkite Jaujosardai, bet jūsų komentaras, manau ir pats tą jaučiate, toks visai bevertis. Man niekada nėra tekę girdėti jūsų išdėstytos istorijos apie Uspaskich dalyvavimą KGB veikloje, tad keista iš kur jūs turite tokių žinių. Tačiau jei jūsų žinios tikros, jas galite įrodyti dokumentais [ne žalimiškais liudijimais], tai jūs apie tai turėjote informuoti bent jau mano šiame rašinuke minimą K.Masiulį ir, jei jau jis bent kiek Lietuvos patriotas, jis jau turėjo keturis metus seime ir galėjo parodyti tikrus savo sugebėjimus dirbti Lietuvos labui. O jūs rašote tai man, eiliniam LR piliečiui… Koks gi tokios “informacijos” tikslas?
      O šiaip apie Viktorą Uspaskich aš vienareikšmės nuomonės neturiu. Vieną kartą man tekę su juo kalbėtis ir tas įspūdis tikrai nebuvo blogas. Prasčiausia mano nuomonė apie jį buvo susidariusi bene prieš pusmetį, bet jums nepatiks tai, ką parašysiu… Važiavau automobiliu ir įsijungiau radiją. O ten kalbėjo V.U. Ir žinote ką jis toje kalboje sakė? Jis bandė girti A.Kubilių. Man tai buvo šaltas dušas, nes aš įsitikinęs, kad blaiviai ir Lietuvai nuoširdžiai mąstantis žmogus to daryti niekada negalėtų…

      Atsakyti

  14. Posted by Viktoras U. on 2013.03.19 at 15:09

    Romualdai Mateli, as tamstos nepazistu ir nieks manes neipareigoja ploti katuciu del jusu “rasinuku” kaip jusu prieteliams. Taigi pasakysiu atvirai, verciau nerasykit, nes jums nesiseka. jums nepatinka masiulis, bet tai dar ne priezastis apie ji rasyti izeidziamai. o gal jus toks menkas, kad norite save isaukstinti? esat nevykelis, balsuojat uz nevykelius ir peikiat visus kurie mano kitaip? ar jauciat pasitenkinima dergdamas kitus? gal esat ligonis? o pas jus kabo svc. viktoro ikona?

    Atsakyti

    • O ar aš jūsų prašiau ploti? Rašote tai kas jums patinka ir tai labai šaunu. Tiesa, jei nekreipti dėmesio į tai, kad tiesos sakymą vadinate dergimu.

      Atsakyti

    • Posted by Anelė on 2013.03.31 at 16:52

      Nesiseka tau, Viktorai U. nes esi bailus tipęlis, beislapstantis po anonimo kauke. Vaidini Viktorą Uspaskich?

      Atsakyti

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s

%d bloggers like this: