Apie ką?

Sveiki mielieji mano tinklapio lankytojai.

Kadangi mano rašinukus aplanko pakankamai nemažai svečių, tačiau komentaruose nuomonių pateikiate ne tiek jau daug, kilo0 mintis – o gal rašau ne pačiomis Jums įdomiausiomis temomis?

Todėl pamaniau, gal komentaruose parašysite apie ką Jums būtų įdomu pašnekėti su manimi ir, aišku, kitais skaitytojais…

Beje, nesu tikras, kad visi esate patenkinti gaudami pranešimus apie mano naują rašinuką, todėl labai nuoširdžiai prašau – jei kam nors sugenda nuotaika gavus tokį pranešimą, parašykite man į reromaka@mail.ru ir aš pasirūpinsiu, kad to daugiau nebūtų.

Romualdas

Reklama

6 responses to this post.

  1. Posted by Romualdas on 2012.11.18 at 21:16

    Rašai teisingai ir konkrečiai. Tiesiog skaitytojai yra kaip nuvaryti arkliai, netiki , kad galima ką nors pakeisti tame TEISINIO NIHILIZMO BALAGANE.

    Atsakyti

    • Posted by max on 2012.11.19 at 20:46

      Romualdai, gal galetumei iverdinti tuos niekadejus, kurie nuvare kaip arklius tuos vargsus internautis ir atvede tauta iki teisinio nihilizmo bedugnes? Jei parasysi, kad tai politikai, tai nepamirsk priminti, kaip jie atsirado valdzioje, tiksliau – kas juos isrinko.

      Atsakyti

    • Maxai, ačiū už idėją arba pasiūlymą, bet tai ne man. Šia tema bus surašyti dideli vadovėliai ir tai palikime istorikams. Tiesa, atskiromis dalimis visada gvildensiu šią temą. Tačiau kaip nebūtų keista, mano asmenine nuomone politikams už tavo įvardintą teisinį nihilizmą reikėtų duoti ne daugiau kaip 30 procentų kaltės. Gi kiti 70 akivaizdžiai krenta ant valdininkų. Nes būtent jie, deja, visuomenės kur kas mažiau pastebimi, kuria ir vykdo tą nihilizmą. Būtent jie nepastebimai valdo politikus kai šie priiminėja kreivus įstatymus

      Atsakyti

  2. Posted by Romualdas Nekrašas on 2012.11.20 at 23:07

    Kadangi esu garbaus amžiaus, tenka neretai lankytis pas įvairius gydytojus. Kiekvienas reikalauja turėti su savim ligos kartoteką arbą egzaminuoja koks mano kraujo spaudimas būvo pernai, kokius vaistus naudojau, kas ir kada man klizmą statė. “Neišlaikius egzamino“ daromi, jau velniai žino kelintą kartą, nauji tyrimai, švaistomos bereikalingai lėšos.
    Tačiau jeigu panaši informacija reikalinga apie automobilį, pakanka į Internetinę duomenų bazę įvęsti jo gamyklinį kodą ir viskas kaip ant delno – kada automobilis pagamintas, kada parduotas, kokiuose servisuose pabuvojes, kas jam buvo daroma….

    Atsakyti

  3. Posted by Romualdas Nekrašas on 2012.11.20 at 23:10

    Rinkimu sistema Lietuvoje tokia, kad ką berinktum, valdžioje atsiranda tie patys riebus snukiai. Tik iškeliaujantys priekin kojomis užleidžia vietą gaiviam dvelksmui, ir tai ne visada.

    Atsakyti

  4. Posted by Romualdas Nekrašas on 2012.11.20 at 23:28

    Buvau pas pliką gydytoją pasikonsultuoti, kodėl mano plikė didelė. Gydytojas išrašė labai brangių vaistų ir sakė, kad viskas bus OKEY. Bet nei velnio, mano plikė dar padidėjo. Vėl einu pas tą patį gydytoją, tas, panaršęs internete, išrašo dar brangesnių vaistų ir garantuoja, kad dabar tikrai bus OKEY. Nei velnio. Trečią kartą einu pas gydytoją ir prašau grąžinti man pinigus už niekinių vaistų pirkimą. Gydytojas juokiasi – AŠ GI NESAKIAU , KAD TAVO PLIKEI BUS OKEY, aš turėjau galvoje farmacininkus….

    Atsakyti

Parašykite komentarą

