http://36ohk6dgmcd1n-c.c.yom.mail.yahoo.net/om/api/1.0/openmail.app.invoke/36ohk6dgmcd1n/11/1.0.35/us/en-US/view.html/0 Kas tai?

Dažnai mėgstu peržiūrėti savo svetainės lankytojų kelią iki mano rašinukų. Jau turiu pakankamai informacijos kiek žmonių čia patenka iš Google, kiek iš NetLogo, kiek iš Facebook’o arba Poko.lt. Tačiau WordPress’as pateikia ir mįslių. Stebina, kad nuolatos būna lankytojų iš nuorodos http://36ohk6dgmcd1n-c.c.yom.mail.yahoo.net/om/api/1.0/openmail.app.invoke/36ohk6dgmcd1n/11/1.0.35/us/en-US/view.html/0

Man ši linija neatsidaro, todėl niekaip nesugebu išsiaiškinti kieno čia adresas. Ir ar jis visiems užblokuotas ar tik man rodo baltą langą. Jei visiems, tada darytina išvada, kad čia kažkoks spec saitas, kuris prieinamas ne visiems mirtingiesiems…

O gal Jūs kas nors žinote kas čia?

6 responses to this post.

  1. Posted by zita on 2012.11.19 at 13:30

    Man taip pat rodo tik baltą lapą…Gal koks tai šnipas – negerulis…

    Atsakyti

  2. Nu taigi nuorodos paspaudimas iš Yahoo pašto sistemos.

    Atsakyti

  3. Posted by Angelė on 2012.11.20 at 20:05

    Nu taip , iš yahoo, bet pati nuoroda man neatsidaro , o žaidimuose aš visiškai ŽALIA , nes dar nė vieno nežaidžiau , neturiu tam laiko…

    Atsakyti

  4. Labai brandu tokį adresą į antraštę įterpti.

    Atsakyti

  5. O ar taip jau blogai? Aš visada siekiu, kad tie, kas nesidomi tokiomis ar kitokiomis temomis, be reikalo nesivargintų.

    Atsakyti

  6. Posted by Omega on 2012.11.24 at 16:18

    Galbut tai eina per kazkieno pasto sistema kuri yra Yahoo, gal tas asmuo gauna nuorodas i jusu bloga ir per ten jas atvercia.

    Atsakyti

Parašykite komentarą

